Training Social Media
U hoort van alles over Social Media, maar weet u onvoldoende wat u ermee kunt? U zou meer willen doen met bijvoorbeeld Facebook of LinkedIn, maar heeft geen idee waar te beginnen? U zou willen weten wat er allemaal komt kijken bij het inzetten van Social Media? Dan is deze waardevolle training uitermate geschikt voor u. In twee dagen leert u de achtergrond van Social Media en maakt u kennis met de verschillende Social Media-platformen. U leert Social Media in te zetten om uw doelstellingen beter te bereiken. Omdat de training bij uw praktijk aansluit, kunt u er meteen mee aan de slag. U brengt uw kwaliteiten op het gebied van Social Media naar een hoger niveau.
Resultaat
- U krijgt inzicht in de principes en achtergrond van Social Media
- U leert wat de mogelijkheden en kwaliteiten van de diverse Social Media-platformen zijn
- U bent in staat om met de voornaamste Social Media-instrumenten te werken als Facebook, LinkedIn en Twitter
- U bent in staat om Social Media doelgericht in te zetten voor uzelf of uw organisatie
- U bent in staat een profiel aan te maken en te verbeteren op diverse Social Media
- U kunt door middel van Social Media beter interacteren met uw klant en uw naamsbekendheid vergroten
Doelgroep
Iedereen die wil kennismaken met de mogelijkheden van Social Media en de verschillende platformen. Geen specifieke voorkennis vereist.
Programma
- Kennismaking met Social Media
- Achtergrond en functie van Social Media
- Trends en ontwikkelingen in Social Media
- Introductie categorieën Social Media en verschillende instrumenten en platformen
- Functionaliteiten van onder meer Facebook, LinkedIn, Twitter
- Terminologie binnen Social Media en sociale netwerken
- Social Media: persoonlijke doelen en doelgroepen
- Aandachtspunten in gebruik Social Media, zoals privacy
- De mogelijkheden en onmogelijkheden van Social Media
- Het verhogen van de interactie met klanten en uw naamsbekendheid vergroten
- Social Media-gedragsregels en -omgangsvormen
- De toekomst van Social Media
- Praktijksituaties en -voorbeelden
- Persoonlijk actieplan
Studiewijze
Een ervaren trainer behandelt op interactieve wijze de verschillende onderdelen van het programma. Vanzelfsprekend gaat u zelf aan de slag met de diverse onderwerpen. Door middel van cases uit de praktijk leert u meer over de mogelijkheden en valkuilen van Social Media. Doordat de training zo praktijkgericht is, kunt u het geleerde meteen de volgende dag toepassen. Tussen de eerste en tweede bijeenkomst doet u een opdracht om uzelf nog beter te profileren op Social Media. U stelt aan het einde van de training een persoonlijk actieplan op om de borging in de praktijk te garanderen.
Duur : 4 dagdelen naar keuze.
De opleiding wordt aangeboden als: In House opleiding
Maximale groepsgrootte: 10 personen
Kosten voor deze "In House" opleiding: € 3.300,-- totaal per groep.
Kosten per persoon (Open Enrolment) bedragen: € 1.000,--
Iedere deelnemer ontvangt na afloop van de opleiding het Training Masters Social Media certificaat.
Advies en inschrijving.
Voor uw vragen staan onze adviseurs u graag uitgebreid en deskundig te woord.